Frau ilmestyy Jyväskylän kirjamessuille

3 kommenttia
Yleinen

Hei!

Vihdoin ja viimein!

Rouva on painossa.

Frau

Romaani ilmestyy Jyväskylän kirjamessuille, jossa Taija Tuominen haastattelee minua sunnuntaina 13.3. klo 11 alkaen. Toivottavasti nähdään siellä!

Viimeistelen juuri kirjan kylkiäisenä ilmestyvää työpäiväkirjaa.

Blogissa on ollut hiljaista, vaikka kyllähän minä kaiken aikaa kirjoitan.

Yritän saada aikaiseksi muutaman kuulumiskirjoituksen lähiaikoina.

Olen kuullut kevään. Sitä kohti.

Terhi

 

 

3 thoughts on “Frau ilmestyy Jyväskylän kirjamessuille”

  1. Sain kutsun ja olin ihan että ”Ooh! Terhi! <3", joten olen todellakin tulossa! ❤ Oikein paljon onnea jo nyt etukäteen valmistuneen kirjan johdosta! ❤ T. Saana ❤ (Mihinkähän vielä mahduttaisin yhden sydämen, olet ansainnut ne kaikki! <3)

    • Ihana Saana! Viestisi auringonsäteet yltävät tänne ja lämmittävät suloisesti!
      Minäkin yritän sydämien Suomen enkkaa:
      ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ <3…

  2. Lämpimät onnittelut uudesta kirjasta. Se odottaa minua Jynkän kirjastossa 🙂 Mukavia messuja ja onnea kirjalle ja sen tekijälle!

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s